نشست هفتم انجمن گردشگری :: انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

اطلاع رسانی به دانشجویان
انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

قُلْ سِیرُوا فِی اَلْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ اَلْخَلْقَ ثُمَّ اَللّٰهُ یُنْشِئُ اَلنَّشْأَةَ اَلْآخِرَةَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿٢٠﴾
بگو: «در زمین بگردید و بنگرید خداوند چگونه آفرینش را آغاز کرده است؟ سپس خداوند(به همین گونه) جهان آخرت را ایجاد می کند؛ یقیناً خدا بر هر چیز توانا است! (٢٠)
سوره عنکبوت

طبقه بندی موضوعی

نشست هفتم انجمن گردشگری

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ب.ظ

انجمن گردشگری در تاریخ 94/12/5 در کلاس 220 جلسه ای در خصوص پیشبرد و بهبود اهداف انجمن برگزار کرد که در این جلسه اعضای انجمن، دانشجویان رشته مدیریت جهانگردی و سایر رشته ها(مدیریت بازرگانی و علوم سیاسی و ...) حضور داشتند.

موضوعات جلسه به شرح ذیل بود:

1)برگزاری جشن باستانی نوروز در مورخ 94/12/24 که نظرات و پیشنهاداتی از سوی دانشجویان و اعضای انجمن برای کیفیت این جشن بیان شد که حتما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

2)ارائه تقویم فرهنگی سال 95: فعالیت سالانه این انجمن توسط اعضای انجمن و با همفکری دانشجویان این رشته جمع آوری شد و به عنوان گزارشی مکتوب به امور فرهنگی مرکز کرج ارائه می شود.

3)عضو گیری دانشجویان: شناسایی و جذب دانشجویانی که در هر زمینه ای اعم از علمی، هنری، فرهنگی و ... قادر به همکاری با انجمن هستند از طریق پر کردن فرمی که در این خصوص طراحی شده است. دانشجویان با پر کردن این فرم هم از برنامه های آتی انجمن باخبر می شوند و هم اعلام داوطلبی می کنند.

این فعالیت بر این اساس شکل گرفته شده است که اعضای محترم انجمن طی 2 هفته متوالی در محل برد تخصصی انجمن گردشگری حضور پیدا می کنند و اقدام به جمع آوری اطلاعات دانشجویان می نمایند.

4)نشریات دانشجویی: دبیر انجمن، آقای اسماعیلی، موضوعات مختلفی را برای چاپ نشریه دانشجویی بیان کردند و تاکید بر این داشتند که دانشجویان این رشته همکاری لازم را داشته باشند تا نشریه تخصصی گردشگری هرچه زودتر انتشار یابد.

در طول جلسه تمامی نظرات و پیشنهادات توسط نائب دبیر انجمن ،خانم مهسا کفائی فر، مکتوب شد.

   

  • انجمن گردشگری دانشجویان البرز پیام نور

نظرات  (۱)

  • ریحانه حسین پور
  • سلام سیما جان
    من ریحانم 
    دوم ابتدایی خانم وحیدزاده مدرسه مهدیه 
    عزیزم امیدوارم بهترین برات اتفاق بیفته و این پیامم بهت برسه♥️♥️♥️♥️Reyhane_h.p♥️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی