بزرگداشت روز دانشجو :: انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

اطلاع رسانی به دانشجویان
انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

قُلْ سِیرُوا فِی اَلْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ اَلْخَلْقَ ثُمَّ اَللّٰهُ یُنْشِئُ اَلنَّشْأَةَ اَلْآخِرَةَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿٢٠﴾
بگو: «در زمین بگردید و بنگرید خداوند چگونه آفرینش را آغاز کرده است؟ سپس خداوند(به همین گونه) جهان آخرت را ایجاد می کند؛ یقیناً خدا بر هر چیز توانا است! (٢٠)
سوره عنکبوت

طبقه بندی موضوعی

بزرگداشت روز دانشجو

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

به همت انجمن گردشگری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در روز سه شنبه 94/9/17با حضور حداکثری دانشجویان و مسئولان در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط دکتر پاشایی معاون اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری و سرود ایران آغاز شد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر مرادیان مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تجلیل از شهدای 16 آذر 1332،با ابراز خرسندی از فرصت پیش‌آمده برای گفتگو با دانشجویان و اساتید گفتند: یادمان نرود پیش از مسلمانی، ایرانی هستیم و باید برای کشورمان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: من به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم و دل هر ایرانی که برای ایران نتپد بهتر است اصلاً نتپد. این شعار را در بین آینده‌سازان همواره ابلاغ می‌کنم و به وجود شما با دانشجویان افتخار می‌کنم.

ایشان به دانشجویان رشته جهانگردی گفتند: چون ما در کشوری با اصل و نسب و حاصلخیز زندگی می‌کنیم این فرصت برای شما وجود دارد که با استفاده بهینه از امکانات و رشته تحصیلی خود فرصت‌های شغلی بسیاری به دست آورید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر خوب درس بخوانید، تحقیق کنید، تلاش کنید، حرفه‌ای باشید صدای شما به گوش دولتمردان خواهد رسید و شما را خواهند دید و به کمک خواهند آمد.

وی افزود ما مردمان جامعه پاک ایرانی هستیم، امکانات تاریخی و دیدنی ما جزو کشور ده کشور برتر دنیا است و باید تلاش کنیم تا گردشگران را به سمت کشور عزیزمان جذب کنیم.

در ادامه جناب آقای نظیری مدیر محترم فرهنگی دانشجویی و ورزشی استان ضمن گرامیداشت این ایام، حمایت خود را از برنامه های دانشجویی به‌ویژه در مباحث کارآفرینی اعلام نمودند و از دبیر انجمن گردشگری برای برگزاری این بزرگداشت قدردانی نمودند.

میهمان ویژه این برنامه جناب آقای دکتر محراب رجبی ، البرز شناس و مشاور در حوزه گردشگری استانداری ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری استان البرز و جایگاه بزرگان تاریخ و نام‌آوران ایران در جهان چون فردوسی،حافظ ،سعدی و مولانای بزرگ گفتند: در کشور ما کتاب بوعلی سینا و مولانا نخواندن شرم است.

دکتر رجبی افزود قلب‌هایتان را پاک‌کنید و از ریا بپرهیزید سفر کنید و کشورتان را به‌خوبی بشناسید و آن را همان‌طوری که هست معرفی کنید.

این مراسم با مجریگری خانم مریم زاهدی لنکرانی،عضو انجمن علمی و دانشجویی رشته مدیریت جهانگردی، برپا شد و آقای نیما اسماعیلی،دبیر انجمن گردشگری، طی سخنانی از حضور مدعوین تشکر و قدردانی کرده و از دکتر زاگرس زند برای ایراد سخنرانی دعوت نمودند.

جناب آقای دکتر زند از اساتید رشته مدیریت جهانگردی نیز طی سخنرانی روز دانشجو را به تمام دانشجویان تبریک گفتند و تصریح کردند که مسئولان دانشگاه مشکلات دانشجویان را ببینند و برای آن راهکار ارائه دهند.ایشان در ادامه مصداقی از مشکلات دانشجویی را به‌عنوان نمونه شرح دادند و از مسئولان دانشگاه درخواست کردند که به این مشکلات دانشجویی توجه خاصی نشان داده شود و آن‌ها را برطرف کنندو همراه دانشجویان باشند.

در ادامه سرکار خانم مینا کریمی از اساتید رشته مدیریت جهانگردی نیز بر این تأکید داشتند که آینده شغلی دانشجویان مشخص نیست و مسئولان باید به این مسئله توجه داشته باشند.

در پایان دبیر انجمن گردشگری به مناسبت روز دانشجو به دانشجویان شاخه گلی اهدا کرد و پس از پذیرایی جشن خاتمه یافت.

            

  • انجمن گردشگری دانشجویان البرز پیام نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی