گزارش جشن بزرگ انقلاب :: انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

اطلاع رسانی به دانشجویان
انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

قُلْ سِیرُوا فِی اَلْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ اَلْخَلْقَ ثُمَّ اَللّٰهُ یُنْشِئُ اَلنَّشْأَةَ اَلْآخِرَةَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿٢٠﴾
بگو: «در زمین بگردید و بنگرید خداوند چگونه آفرینش را آغاز کرده است؟ سپس خداوند(به همین گونه) جهان آخرت را ایجاد می کند؛ یقیناً خدا بر هر چیز توانا است! (٢٠)
سوره عنکبوت

طبقه بندی موضوعی

گزارش جشن بزرگ انقلاب

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ق.ظ

در مورخ 94/11/19 روز دوشنبه از ساعت 10 الی 13 انجمن گردشگری با همکاری کانون موسیقی و تئاتر جشنی با عنوان "جشن بزرگ انقلاب" که بزرگداشت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود را برگزار کردند.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و خواندن سرود ملی ایران آغاز گردید.

سپس جناب آقای دکتر بزرگ زاده، معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز کرج، ضمن خوش آمد گویی فرمودند: "دانشگاه پیام نور هم در عرصه علمی و هم در عرصه فرهنگی خوش درخشیده است".

سخنران بعدی جناب آقای نظیری، مسئول امور فرهنگی استان البرز، بودند که پیام دکتر کریمی، ریاست محترم پیام نور البرز، را که شامل تبریک دهه فجر و سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب ایران و تشکر و قدردانی برای برگزاری جشن این دهه مبارک بود را رساندند.

در ادامه گروه موسیقی قطعه ای سنتی اجرا کردند که شامل تکنوازی ساز چنگ از خانم شبنم به گزین و نواختن ویولن از خانم ستاره گلزاده بود، سپس دعوتی از دبیر انجمن گردشگری آقای اسماعیلی بعمل آمد که ایشان ضمن عرض خوش آمد گویی،تشکری داشتند از تمامی کسانی که در این جشن زحمت کشیدند.

سپس حاج آقا مرادیان نماینده مقام معظم رهبری سخنرانی داشتند و فرمودند: "سلامتی رهبر انقلاب و جوانان آرزوی من است". در ادامه ذکر کردند: "دو حماسه پیش رو داریم: اول حماسه یوم الله 22 بهمن که با حرکت و شور آفرینی خود، دشمن را وادار به عقب نشینی می کنیم و همچنین روز 7 اسفند،روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، که هر رأی که در صندوق خواهد افتاد همانند موشکی می تواند باشد که اتاق فکر دشمنان را نابود کند.من دوستانه و برادرانه به شما عرض می کنم که هر کسی را که می خواهید،انتخاب کنید چون حق انتخاب دارید،امیدوارم در آینده ای نه چندان دور هر کدام از شما به عنوان کاندید های موفق در این کشور تلاش کنید. من و شما در 7 اسفند با انتخاب درست برای پیشرفت کشور گام بر می داریم".

در ادامه نمایشی از کانون تئاتر برگزار شد و سپس از خانم زاهدی لنکرانی برای قرائت اشعارشان دعوت شد.

در این مراسم تجلیلی از اساتید،دانشجویان جهانگردی،کانون موسیقی و تئاتر و ... توسط جناب آقای دکتر بزرگ زاده،جناب آقای نظیری،حاج آقا مرادیان،خانم افشار مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز کرج،خانم احمدیان مسئول حراست دانشگاه پیام نور مرکز کرج و مسئول کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز کرج خانم دکتر غفاری انجام شد.

سپس آقای کوچکی دبیر کانون ادبی دانشگاه گزیده ای از اشعار خود را سراییدن.

در آخر اجرای موسیقی به صورت گروهی و تکنوازی و همچنین برگزاری مسابقه ای جذاب برای خانم ها و آقایان انجام شد.

  

  • انجمن گردشگری دانشجویان البرز پیام نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی