نشست دبیران و مسئولان محترم دانشگاه پیام نور مرکز کرج :: انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

اطلاع رسانی به دانشجویان
انجمن گردشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج

قُلْ سِیرُوا فِی اَلْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ اَلْخَلْقَ ثُمَّ اَللّٰهُ یُنْشِئُ اَلنَّشْأَةَ اَلْآخِرَةَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿٢٠﴾
بگو: «در زمین بگردید و بنگرید خداوند چگونه آفرینش را آغاز کرده است؟ سپس خداوند(به همین گونه) جهان آخرت را ایجاد می کند؛ یقیناً خدا بر هر چیز توانا است! (٢٠)
سوره عنکبوت

طبقه بندی موضوعی

در روز سه شنبه 94/12/4 تمامی دبیران انجمن های فعال دانشگاه پیام نور مرکز کرج به تعداد 24 انجمن به همراه جمعی از دانشجویان، نشستی با مسئولین دانشگاه داشتند که در این جلسه جناب آقای دکتر دهقاندار معاونت آموزشی دانشگاه،جناب آقای مهندس عباسیان،معاونت اجرایی دانشگاه،سرکار خانم افشار، مسئول امور فرهنگی دانشگاه حضور داشتند و عدم حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز کرج،جناب آقای دکتر ملکی، به دلیل تشکیل جلسه ای در سازمان مرکزی موجب ناراحتی و دلسردی دانشجویان شده بود.

این نشست توسط تلاش های فراوان و هماهنگی های لازم جناب آقای علیرضا قلیانی دبیر دبیران انجمن های دانشگاه پیام نور مرکز کرج(دبیر انجمن مهندسی خودرو) و جناب آقای نیما اسماعیلی، نائب دبیر دبیران انجمن های دانشگاه(دبیر انجمن گردشگری) تشکیل شد.

در ابتدای جلسه هر کدام از مسئولین عزیز و محترم سخنرانی کوتاهی در قالب معرفی خود به دانشجویان داشتند.

در این جلسه جناب آقای نیما اسماعیلی به درخواست و نیابت از دانشجویان،مسئولیت بیان مشکلات درباره دانشگاه و کارکنان را برعهده گرفتند.

ایشان تمامی مشکلاتی که قبلا از سوی دانشجویان محترم مطرح شده بود را به گوش مسئولین رساندند و آنان را از بسیاری بحران ها و دغدغه های اکثریت دانشجویان مطلع کردند،در این بین تعدادی از دانشجویان نیز به صورت حضوری مشکلات خود را بیان کردند.

همچنین در صحبت های خود از مسئولین محترم برای دلسوزی و همکاری فراوانشان در به ثمر نشستن فعالیت ها تشکر و قدردانی ویژه ای کردند.

در طول مراسم کلیپی از فعالیت ها و برنامه های اجرا شده تمامی انجمن ها به نمایش درآمد که شامل: بازدید های علمی، بازدید کارگاه های تخصصی، شرکت در جشنواره های مختلف و کسب مدال، شرکت در همایش های بین المللی و منطقه ای و ... بود.

بعد از بیان مشکلات، مسئولین محترم که با صحه صدر به تمامی دغدغه های دانشجویی گوش داده بودند،در حین پاسخ به آنها، پیشنهادات و راهنمایی هایی ارائه دادند که باعث دلگرمی و رضایت آن جمع دانشجویی شد.

مسئولین عزیز و محترم با تمام مشغله هایی که داشتند به مدت 2 الی 3 ساعت در جمع دانشجویان بودند و برای توجه به قشر دانشجو و خواسته های آنان وقت خود را در اختیار آنان گذاشتند و در پایان جلسه بر این شد که نشست دیگری با حضور دکتر ملکی و 3 معاونت محترم ایشان و آقایان قلیانی و اسماعیلی،دبیر و نائب دبیر دبیران تشکیل شود تا مشکلات تا جایی که امکان دارد حل شود.

در پایان از جناب آقای بشکنی،دبیر دبیران سابق انجمن های دانشگاه(دبیر انجمن فیزیک) که زحمات فراوانی برای انجمن ها در  زمان مسئولیت خود کشیدند تقدیر شد.

 

           

  • انجمن گردشگری دانشجویان البرز پیام نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی